.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کرونا باز هم بازار آمل را به تعطیلی کشاند
بازار شهرستان آمل به دلیل ادامه وضعیت قرمز کووید ۱۹، از امروز به مدت یک هفته تعطیل می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سیداحمد کرمی رئیس اتاق اصناف شهرستان آمل، گفت: در جلسه ستاد مقابله با کرونا آمل که دوشنبه ۳۰ تیر درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: با پیشنهاد روسای اتحادیه‌های صنفی و کسبه بازار و با هدف کمک به کادر درمانی برای قطع زنجیره ویروس کووید ۱۹ در شهرستان، بازار شهرستان آمل از امروزبه مدت یک هفته، داوطلبانه تعطیل می‌شود.

 

او افزود: واحد‌های فروش مواد غذایی ضروری از جمله نانوایی ها، قصابی ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی، میوه فروشی ها، داروخانه‌ها و بانک‌ها شامل این تعطیلی نشده و این واحد‌ها مانند قبل با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فعالیت خواهند کرد.

 

کرمی از همه واحد‌های صنفی، بازاریان و کسبه‌های این شهرستان خواست: با توجه به شرایط فوق العاده و بحرانی شهرستان آمل به دلیل وضعیت قرمز بیماری کووید ۱۹، برای حفظ سلامت مردم شهر، بیشترین همکاری را برای تعطیلی واحد‌های کسب غیر ضروری و بازار، با اتاق اصناف داشته باشند.

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان آمل با بیان اینکه ۲۷ هزار واحد صنفی در قالب بیش از ۶۰ اتحادیه زیرنظر این اتاق فعالیت داشته و حدود ۴ هزار واحد آن تولیدی هستند، گفت: این شهرستان از نیمه دوم تیر امسال به دلیل افزایش شیوع و تعداد ابتلا شهروندان به بیماری کووید ۱۹ در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد.

 

سیداحمد کرمی گفت: تازه‌ترین گزارش شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل حاکی است، شمار بیماران بستری در ۵ بیمارستان دولتی وخصوصی این شهرستان از مرز ۴۰۰ بیمار گذشته است.

 

شهرستان آمل دارای بیش از ۴۰۶ هزارنفرجمعیت است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.709 seconds.